עשר דקות על שיווק הוא פודקאסט בנושא שיווק אשר מספק מידע על אסטרטגיות שיווק ופרסום שעובדות אצל גופים וחברות גדולות ומצליחות בעולם. בפודקאסט מדברים על כלים, מותג, ניהול תקציב, אינסטגרם, משפיענים ועוד.
כל הפרקים של הפודקאסט זמינים להאזנה ישירה בחינם כאן:
פודקאסט שבועי בו תקבלו אסטרטגיות פרסום ושיטות עבודה מתקדמות שמיושמות בחברות הגדולות והמצליחות בעולם!
בכל פרק תשמעו את האנשים המובילים בתעשייה. השמות של חלקם לא יהיו לכם מוכרים, כי הם לא מרבים להתראיין. הם מרבים לעבוד מסביב לשעון, להוביל צוותי שיווק ומכירות ולנצח במשחק כל פעם מחדש!
היום בפודקאסט ׳עשר דקות על שיווק׳ נארח את יעל צלניק, מייסדת-שותפה ומנכ״לית ׳ללי וואי׳.
סטארטאפ שיוצר תוכניות ריצה אונליין, עם ליווי קבוצתי ואישי, המיועדות (רק) לנשים שמעולם לא רצו.
[00:28] נשוחח עם יעל על פרסום מפה לאוזן ותוכנית רפרל.
[00:35] עוד קצת פרטים על Laliway.
[00:56] פתיח.
[01:32] באילו ערוצים אתן משווקות את עצמכן וכמה תוכנית הרפרל משמעותית?
[02:40] מה הבסיס לתוכנית רפרל מוצלחת?
[03:09] מה אתן בפועל נותנות ללקוחות? ואיך אתן גורמות להן להשקיע מאמץ ולשווק את המוצר?
[04:52] איך אתן הופכות את החוויה של השיתוף או ההפניה להיות קלה ומהירה?
[06:05] יש לכן 2000 לקוחות, איך אתן עוקבות אחרי התוצאות של התוכנית ומצליחות לוודא מי מביאה איזה חברה ושהיא אכן מקבלת את ההנחה…?
[08:06] יצא לכן לעשות טסטינג על התוכנית רפרל?
[09:42] תוכנית רפרל היא דרך לשווק את המוצר, אבל צריך גם לשווק את התוכנית עצמה ללקוחות כדי שיעבירו את זה הלאה. איך אתן עושות את שיווק?
[11:38] טיפ סיכום מיעל צלניק ליזמים ואנשי השיווק המאזינים לנו.
[12:19] תודה רבה ליעל צלניק, מייסדת-שותפה ומנכ״לית Laliway.
תכתבו לי מה דעתכם על הפרק:
www.10minutemarketing.co.il
מידע על הפודקאסט
הפקה | שרון חלבני |
הגשה | שרון חלבני |
תחילת שידור | שנת 2018 |
משך זמן ממוצע | כ-15 דקות |
קטגוריה | שיווק |
שפה | עברית |
אתר רשמי | קישור זה |
האם אהבת את הפודקאסט?
יותר כוכבים = יותר טוב
דירוג ממוצע 0 / 5. מספר דירוגים 0