מדעי האיקומרס הוא פודקאסט בנושא שיווק ועסקים אשר מספק מידע על כל מה שקורה מאחורי ההרגלים של הלקוח הפוטנציאלי במסחר אלקטרוני. בפודקאסט מדברים על התנהגות צרכן, פסיכולוגיה ועוד.
כל הפרקים של הפודקאסט זמינים להאזנה ישירה בחינם כאן:
מדעי האיקומרס – עם יעל גלזר וד״ר לירז מרגלית
מה האמת שעומדת מאחורי ההרגלים של הלקוח הפוטנציאלי שלכם? מה התהליך הפסיכולוגי שעובר עליו כשהוא מגיע לאתר ולדפי הנחיתה שלכם?מה מוביל את ההחלטות שלו ואיך אתם יכולים להשפיע על החלטות הצרכן?בפודקאסט המשובח הזה, ד״ר לירז מרגלית, הפסיכולוגית של האינטרנט ויעל גלזר, מנכ״ל חברת גלזר הדרכה ללימודי איקומרס, חוקרות את האמת שמאחורי הפסיכולוגיה של המכירותויתנו לכם שלל של כלים לעיצוב התנהגות הלקוח בדיגיטל.
מדעי האיקומרס 7 – עקרונות השכנוע ומתגי שיווק פסיכולוגיים – יעל גלזר עם ד״ר לירז מרגלית
על ידי יעל גלזר וד״ר לירז מרגלית
האם קיימים עקרונות שכנוע שעל פיהם אוכל להעביר את הלקוח שלי תהליך מהיר של רכישה? התשובה היא חד משמעית כן! ישנם לא מעט עקרונות שמשפיעים על החלטות הלקוח שלנו כמו עקרון ההדדיות עקרון הסמכותיות עקרון אפקט העדר עקרון העיגון ועוד. על כל אלה לירז ואני מדברות בפרק המהמם הזה. תהנו!