אנטי-מרקטינג – פודקאסט על שיווק, תוכן וכל מה שביניהם הוא פודקאסט בנושא שיווק אשר מספק מידע על שיווק ותוכן. בפודקאסט מדברים על נושאים שונים ועוד.
כל הפרקים של הפודקאסט זמינים להאזנה ישירה בחינם כאן:

פודקאסט על שיווק ותוכן בהנחיית אדי קנבסקי וליאור ברקן ממשרד השיווק אנטי-מרקטינג, המתמחה בשיווק באמצעות תוכן. לאוסף פרקי הפודקאסט הקודמים ומידע נוסף על אנטי-מרקטינג, ניתן להיכנס לאתר שלנו: https://www.antimarketing.co.il/
בפרק 50 נראיין את דודי מליץ, הבעלים של חברת השיווק ספארק קלאב ומומחה לשיווק באמצעות לינקדאין. נדבר על שימוש עסקי בלינקדאין ושימוש בסטוריטלינג ביצירת תכנים ויראליים. האזנה נעימה!
01:12 – איך זיהית את השיטות לגרום לאנשים להגיב לך הרבה יותר בלינקדאין?
08:20 – מהי שיטת התיעוד ואיך היא עוזרת לך להגיע למצב שבו תמיד יש לך על מה לכתוב?
09:59 – האם הזכייה שלך באח הגדול משפיעה על אנשים להגיב אליך יותר בלינקדאין?
11:02 – האם כל עסק באמת חייב להיות בלינקדאין?
22:31 – מה ההבדל בין דרך הכתיבה לפייסבוק וללינקדאין?
27:32 – מה החשיבות של סטוריטלינג בכתיבת סטטוסים ברשתות החברתיות?
32:06 – איך משלבים בין סטוריטלינג להנעה לפעולה בפוסטים שיווקיים?
40:11 – מהן הטעויות הכי נפוצות שבעלי עסק עושים בשימוש בלינקדאין?
46:25 – עד כמה כישרון כתיבה טבעי קריטי כשרוצים להיות ויראליים?
לפרקים נוספים ומידע על סוכנות השיווק אנטימרקטינג, ניתן להיכנס לקישור הבא: https://www.antimarketing.co.il/

מידע על הפודקאסט
הפקה | אדי קנבסקי, ליאור ברקן |
הגשה | אדי קנבסקי, ליאור ברקן |
תחילת שידור | שנת 2022 |
משך זמן ממוצע | כ-45-60 דקות |
קטגוריה | שיווק |
שפה | עברית |
אתר רשמי | קישור זה |
האם אהבת את הפודקאסט?
יותר כוכבים = יותר טוב
דירוג ממוצע 5 / 5. מספר דירוגים 3